Ako postupovať pri preberaní zásielky
Naším cieľom je dodať vám vždy nepoškodený tovar, ktorý ste si objednali, vo výbornej kvalite a čo najrýchlejšie je to možné. Ak však napriek tomu dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, postupujte, prosím, podľa týchto inštrukcií, v závislosti od situácie:
Pri preberaní tovaru si všimnete poškodený obal
Požiadajte vodiča o prepravný protokol a zapíšte tam, že bol obal pri preberaní poškodený (vrátane krátkeho opisu rozsahu poškodenia). Tovar odporúčame na mieste skontrolovať. Ak je poškodený, vôbec ho nepreberajte a dajte nám to vedieť prostredníctvom e-mailu info@eobal.sk.
Po rozbalení zásielky ste zistili, že zaslaný tovar nesúhlasí (zámena tovaru)
Zavolajte nám, prosím, na tel. číslo: +421 222 205 815. Zámenu tovaru budeme ihneď riešiť.
Pracovný čas: pondelok – piatok 7:00 – 15:30
Po rozbalení zásielky ste zistili, že tovar je poškodený
Dajte nám to čo najrýchlejšie vedieť. Veľmi nám pomôže, keď bez zbytočného omeškania poškodený tovar nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobal.sk.
Čo a ako vyfotiť:
1. Poškodený tovar (tak, aby bolo vidieť poškodenie)
2. Adresnú etiketu zásielky
3. Prepravný obal alebo obalové materiály, v ktorých bola zásielka prepravovaná
4. Prípadné poškodenie prepravného obalu
Návod na nafotenie na stránkach nášho zmluvného prepravcu.
Reklamačný poriadok našej spoločnosti Servisbal Obaly s.r.o.